Uvjeti kupovine | Lull Studio d.o..o.

FOR A RELAXING HOME

Uvjeti kupnje

Navedeni uvjeti definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata proizvoda ponuđenih na našim stranicama.

Isporučitelj (prodavatelj) je LULL Studio d.o.o., Zagreb, Ulica Augusta Piazze 10, OIB: 25478791061, MB: 05100801,
Mobitel: 00 385 99 49 75 592, e-mail: info@lull.hr
IBAN: HR1023600001102785236
SWIFT: ZABAHR2X

Poduzetnik nije u sustavu PDV-a. Valuta plaćanja je hrvatska kuna (kn). U cijene proizvoda nisu uključeni troškovi dostave, koji se posebno plaćaju.

Kupac (potrošač) robe je posjetitelj web trgovine, koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu, plati kreditnom karticom, virmanom (uplatnicom) ili prilikom pouzeća te pošalje potvrdu o uplati prodavatelju.

Naručivanje online

Naše proizvode možete naručiti putem Internet trgovine svaki dan od 0-24h.

Da biste izvršili narudžbu, jednostavno dodajte robu u košaricu za kupnju i slijedite upute korak po korak. Naš vodič će vas voditi kroz proces do uspješnog završetka vaše narudžbe.

Naručivanjem robe prihvaćate naše Uvjete kupovine. Nakon potvrđivanja cijene i dostupnosti odabrane robe, primit ćete elektronsku potvrdu Vaše narudžbe, zajedno s informacijama o dostavi, koja uključuje ugovor između vas i tvrtke Lull Studio d.o.o. U slučaju nedostupnosti robe ili pogrešno navedene cijene odmah ćemo vas obavijestiti.

Usluge Lull Studio d.o.o. internet trgovine mogu koristiti osobe starije od 18 godina.

Plaćanje

Naručene proizvode s troškovima dostave kupac će prodavatelju platiti pouzećem prilikom dostave robe ili direktnom bankovnom transakcijom (internet bankarstvo ili osobno općom uplatnicom) te kreditnom karticom. U slučaju plaćanja e-bankingom i općom uplatnicom, troškovi uplate i/ili međubankarske transakcije nisu uključeni u cijenu. U slučaju da kupac naruči robu i odbije je primiti, prodavatelj ima pravo tražiti od kupca nadoknadu poštanskih i vlastitih manipulativnih troškova.

Načini plaćanja

Konfiguracija je postavljena prema dobivenim parametrima na sljedeći način:
Jednokratno je moguće platiti Mastercard, Maestro, Visa, American Express, Diners i Discover karticama svih banaka.
Obročno je moguće platiti sljedećim karticama:

  • American Express do 6 obroka – izdavatelj PBZ Card
  • Diners do 12 obroka – izdavatelj Erste Card Club
  • Maestro
    • do 6 obroka izdavatelj Privredna banka Zagreb
    • do 12 obroka – izdavatelji Agram banka, Erste&Steiermärkische Bank, Istarska kreditna banka Umag, Kentbank, Kreditna banka Zagreb, Sberbank i Slatinska banka
  • Mastercard do 24 obroka – Zagrebačka banka
  • Visa
    • do 6 obroka – izdavatelj Privredna banka Zagreb
    • do 24 obroka – izdavatelj Zagrebačka banka

Plaćanje karticom lull

Isporuka proizvoda

Za pošiljke vrijednosti do 300,00 kn troškovi dostave naručene robe na području Hrvatske naplaćuju se iznosom od 25,00 Kn. Za pošiljke vrijednosti preko 300,00 Kn troškovi dostave se ne naplaćuju.

Naručena roba dostavlja se do ulaza u stambeni objekt. Ako se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac, već do ulaza u zgradu. Roba se dostavlja na području Republike Hrvatske.

Dostava koju vršimo putem DPD dostavne službe i Hrvatske pošte u pravilu stiže na odredište u roku 2-3 radna dana nakon izvršene narudžbe odnosno uplate ukoliko nije drugačiji rok naveden kod samog proizvoda..

Prilikom isporuke zbog mogućeg oštećenja sva roba mora biti u potpunosti pregledana u prisutnosti vozača dostavljača. Bilo koji gubitak ili oštećenje mora biti zabilježeno na dostavnici, a kupac nas mora obavijestiti o ovom događaju elektronskim putem u roku od 48 sati od primitka robe. Dostavnica je obvezujući dokument, koji u potpunosti dokazuje da je roba isporučena bez ikakvog gubitka ili štete.

Reklamacija proizvoda

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske, posebice Zakonu o obveznim odnosima. Kupac ima pravo na reklamaciju u odnosu na materijalne nedostatke u rokovima i zbog razloga propisanih odredbama navedenog Zakona. Kupac može pisani prigovor odnosno reklamaciju uputiti na e-mail info@lull.hr sa naznakom reklamacija.

Prodavatelj će smatrati reklamaciju valjanom, ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju će u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos. Ukoliko ustanovi da reklamacija nije pravovaljana o istome će obavijestiti Kupca u roku od 15 dana od dana primitka reklamacije.

Raskid ugovora

PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA SKLOPLJENOG IZVAN POSLOVNIH PROSTORIJA ILI SKLOPLJENOG NA DALJINU

  • Potrošač može, ne navodeći razlog, jednostrano raskinuti ovaj ugovor, u roku od 14 dana od dana sklapanja ugovora ili po njegovom primitku.
  • Pravo na jednostrani raskid ugovora počinje teći od datuma isporuke tj. od datuma za osobno preuzimanje pošiljke.
  • Kako bi ostvario pravo na jednostrani raskid, potrošač mora trgovcu pisano dostaviti obavijest u kojoj navodi da raskida ugovor. Obavijest mora biti napisana na trajnom mediju i sadržavati podatke koji su niže naznačeni, a može se dostaviti kao pismo poslano poštom ili elektronička pošta.
  • Ako potrošač koristi svoje pravo na jednostrani raskid, neće snositi u vezi s tim nastale troškove osim izravnih troškova povrata robe te umanjenja vrijednosti robe.
  • Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad.
  • Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora možete elektronički ispuniti i poslati.
  • Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.

Preuzmi obrazac za jednostrani raskid ugovora

Print oblik PDF 

Elektronički oblik DOC 

 

Updating…
  • Nema proizvoda u košarici