Najčešća pitanja – isporuka

Gdje mogu preuzeti svoju narudžbu?

Narudžba se može poslati na adresu koju odaberete.

Kako se odvija postupak dostave na kućnu adresu?

Kada Vaša narudžba napusti skladište poslat ćemo Vam poruku e-pošte s potvrdom da su Vaši artikli otpremljeni. Također, poslat ćemo vam poruku s brojem za praćenje s poveznicom na internetsku stranicu dostavljača.

Koliko košta usluga dostave?

To ovisi o iznosu kupnje i lokaciji dostave:

  • To ovisi o iznosu kupnje i lokaciji dostave
  • Na području Republike Hrvatske naknada dostave je  25,00 HRK
  • Za naručene proizvode iznad 300,00 HRK  dostava je BESPLATNA

Koliko vremena je potrebno da moja narudžba stigne?

Na području Republike Hrvatske dostava je u roku 2-5 radnih dana, ukoliko kod samog proizvoda nije naveden drugačiji rok isporuke.

Mogu li pratiti stanje svoje narudžbe?

Da, u odjeljku Vašeg računa Izvršene narudžbe vidjet ćete stanje svoje narudžbe i pronaći poveznicu pomoću koje možete pratiti njezinu točnu lokaciju nakon što je dostavljačka tvrtka obradi. Primit ćete i e-poštu s poveznicom za praćenje paketa čim bude spreman za isporuku.

Dostava putem DPD dostavne službe i Hrvatske pošte?

Dostava koju vršimo putem DPD dostavne službe i Hrvatske pošte u pravilu stiže na odredište u roku 2-5 radna dana nakon izvršene narudžbe odnosno uplate, ukoliko nije drugačiji rok naveden kod samog proizvoda.

Updating…
  • Nema proizvoda u košarici